SZKOŁA PODSTAWOWA
W MIELENKU DRAWSKIM

SZKOŁA

Konto szkoły
Konto UKS "Sportowiec"
Strona główna
Historia szkoły
Kadra pedagogiczna

KOMUNIKATY
DLA PRACOWNIKÓW

ZFŚS - DRUKI

Termin składania
wniosków
do ZFŚS

DOKUMENTY SZKOŁY  

Pobierz program
Acrobat Reader

Statut
ZWO
PSO
Koncepcja pracy szkoły
Program wychowawczy

Zarządzenia dyrektora szkoły

Dni wolne od zajęć 2016/2017
Szkolny
Zestaw
Programów

Organizacja pracy szkoły

Plan lekcji
01.09.2016 r.

Plan odjazdów
01.09.2016 r.
Plan dojazdów
01.09.2016 r.

CERTYFIKATY

Certyfikat "Bezpieczna Szkoła"
Certyfikat Jakości Kształcenia Języków
Dyplom Nauczycielskiej Akademii Internetowej
"Szkoła z klasą"
Bezpieczna szkoła

NADANIE SZKOLE IMIENIA

Nadanie imienia szkole
Sponsorzy sztandaru

SZKOŁA
NA FILMOWO

Świetlica szkolna
Bezpieczeństwo
Bądź kumplem
Innowacja pedagogiczna "Kodujemy, cudujemy"

PROGRAMY
RZĄDOWE

"Cyfrowa szkoła" program pilotażowy
Uroczystość wojewódzka

STATYSTYKA

Statystyka szkoły

OKOLICE

Mielenko
Leśniczówka Dzikowo

PODZIĘKOWANIA

Dla Państwa
WUJKÓW
Dla Państwa
FURMAN
Dla Państwa
DŁUGOSZ
Dla Państwa
CZĘŚCIK
Dla Pana
W.ROGALA
Dla Państwa
SUTKIEWICZÓW

Innowacja "Programujemy, cudujemy", realizowana w Szkole Podstawowej im. Orła Białego w Mielenku Drawskim zakłada uwzględnienie bloku tematycznego "Programowanie" w planie pracy nauczyciela realizującego podstawę programową zajęć komputerowych w edukacji wczesnoszkolnej.
Łącznie w innowacji wzięło udział 42 uczniów. Film pokazuje m.in. zabawy dzieci z użyciem Ozobota oraz Dascha i Dota. Programowanie zabawek było dla dzieci nie tylko świetną zabawą, ale również nauką programowania. Przy użyciu tablic z kodami dla Ozobotów programowały m.in. drogę do skarbów. Kolejnym etapem działań uczniów było wykorzystanie aplikacji Ozoblockly, która pozwala uczniom na projektowanie zachowań zabawki z użyciem tableta.
Zabawa z Dashem i Dotem, to sprawdzenie umiejętności programowania z użyciem aplikacji Go, Blockly również w połączeniu z tabletem.
Prócz wielkiej frajdy z poruszania zabawkami wg własnych pomysłów, zajęcia były tzw. "miękkim" przejściem do języków programowania, które pojawią się w kolejnym roku innowacji, a które rozpoczęli w bieżącym roku uczniowie klas V-VI. Wykorzystując podczas swoich zajęć wizualny język Scratch tworzyli m.in. gry interaktywne, które sprawiały ich młodszym kolegom dużo radości.

Innowacja pedagogiczna "Kodujemy, cudujemy"

KOMUNIKATY

Dożywianie - jadłospis

Podręczniki obowiązujące w roku szk. 2017/18

Regulamin rekrutacji
Druk zapisu
do przedszkola
i szkoły

Wyniki rekrutacji 2016 / 2017

AKTUALNOŚCI
2016/2017

Inauguracja roku szkolnego 2016/2017
Kalendarium roku szkolnego 2016/2017
Bezpieczna droga do szkoły
Konkurs "Zachowaj trzeźwy umysł"
Lekcja angielskiego z Kanadyjczykami
Z wizytą w Stawnie
Sprzatanie świata
You can dance
Bieg papieski
Wizyta w Strasburgu
VI Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia
Szkolne dni bez przemocy
Ratujemy, uczymy ratować
Jan Paweł II
Karta rowerowa
Śniadanie daje moc
Śladami historii
Święto Niepodległości
Bezpieczeństwo w sieci
Zbiórka kasztanów
Książki są fajne...
Żywa lekcja historii
Mega Misja
Andrzejki
Spotkania profilaktyczne
Mikołajki
O prawach człowieka
Goście z Ameryki
Amerykanie i dar do biblioteki
Wojewódzka konferencja informatyczna
Dzień Teatru

Szkoła Podstawowa w Mielenku Drawskim     78-500 Mielenko 47    
tel/fax: (094) 363 42 22
sp-mielenko@oswiata.org.pl